هاتي يادنيا محمد امسلم
هات لنا بالباقي لبان
وأنا داخل على اعتابه وعلى القبة الخضرا
هاتلنا شيشة وحجرين
هاتلنا ريري
هاتي شاكر يارتني
وأنا لحالي حوده بندق
وأنا منساش مين باع ومين بيراعي
هاتفوق وترجعلي
وأنا ويش أقول
وأنا الملهي في ذنوبي
هات قلبي وروحي اصاله
هاتها فى قلبي وقل الناس